Grupa VRG, lider w branży odzieżowej, wprowadza duże innowacje w swojej największej marce Vistula. W całym kraju otwierane i modernizowane są sklepy z nowym designem. Klienci będą mogli zobaczyć różne wersje salonów: od przestronnych i nowoczesnych concept story, po śmiałe i minimalistyczne.
Salony Vistula w nowym stylu to projekt inspirowany światem mody. Zaprojektowane dla tych, którzy kochają modę. Są śmiałe, z niepowtarzalnymi elementami wystroju, minimalistyczne, a zarazem klasyczne i ultra-nowoczesne – tak jak Vistula w swoim nowym wydaniu, zgodnym z obecną strategią marki – mówi Marta Fryzowska, Wiceprezeska VRG odpowiedzialna za segment odzieżowy.
W warszawskiej galerii Westfield Mokotów właśnie został otwarty pierwszy concept store Vistula. Klienci galerii Bonarka, Posnania i Wroclavia również będą mogli zapoznać się z ofertą marki w podobnych wnętrzach.
Nowe aranżacje salonów Vistula są zgodne z ich strategią i wartościami. W każdym z nich kolekcja damska będzie lepiej i pełniej pokazywana, ponieważ do 2025 roku ma stanowić ok 15% sprzedaży marki. Dlatego w nowym koncepcie dla klientek marki i ich kolekcji przeznaczyliśmy ponad 1/3 powierzchni sklepu. Została stworzona też dla nich osobną strefę przymierzalni, gdzie mogą komfortowo dobrać ubrania.