Pasja to coś, co każdy mężczyzna powinien mieć w swoim życiu. Niezależnie od tego, czy jest to coś, co robi od lat, czy coś, co dopiero odkrył. Pasja motywuje do działania, pomaga poznać siebie, sprawia radość. Dlatego Vistula, w swojej najnowszej kampanii Jesień/Zima 2023, namawia mężczyzn do odkrywania i rozwijania swoich hobby. Marka zaprezentowała Rafała Jonkisza, akrobatę, podróżnika i influencera oraz Rafała Rulskiego, Mistrza Polski w wyścigach samochodowych, który teraz uczy innych jak jeździć i buduje symulatory do simracingu, aby pokazali jak żyją swoimi pasjami w swoim własnym, wyjątkowym stylu oraz jak ubierają się na co dzień.
Kolekcja stworzona dla nowoczesnego mężczyzny
Vistula prezentuje najnowszą kolekcję odzieży dla mężczyzn, którzy szukają nowoczesności i jakości w każdym ubraniu. Marka dba o komfort i styl, tworząc projekty, które są wygodne, funkcjonalne i niezawodne, i które pasują do codziennych zadań.
Kolekcja składa się z materiałów najwyższej jakości, które zapewniają niezwykłą elastyczność, idealne dopasowanie i przede wszystkim – wszechstronną użyteczność w każdej sytuacji. Ubrania doskonale komponują się z sylwetką, nie deformują się i gwarantują najwyższy komfort. Flagowy produkt marki – garnitur jest dostępny w wielu krojach, a jego części można nabywać oddzielnie, co ułatwia dostosowanie fasonu do danej postury. Oprócz garniturów i marynarek z wełny wysokoskrętnej w asortymencie są również modele elastyczne z technologią 3DWOOL i stretch. Technologia 3DWOOL, stworzona we Włoszech, łączy najlepszą wełnę z domieszką elastanu, tworząc miękki w dotyku i giętki materiał, który znakomicie pasuje do ciała. Połączenie najlepszych właściwości materiałów tkanymi z elastycznością dzianin z dżerseju sprawia, że tkanina 3DWOOL jest wyjątkowa. Stretch, czyli specjalny rodzaj splotu o dużej sprężystości, zapewnia dodatkowe uczucie komfortu. Jego zaletą jest doskonała rozciągliwość, z gwarancją powrotu tkaniny do oryginalnego kształtu. Takie rozwiązanie sprawia, że garnitury Vistula będą niezawodnym partnerem nawet dla najbardziej aktywnych mężczyzn. W kolekcji znajdziemy różnorodne modele spodni w stylu casual, koszule w wielu kolorach z wysokiej jakości bawełny, a także klasyczne t-shirty, jeansy czy bluzy, które stanowią podstawę dla wielu stylizacji. Nie zabraknie również jesiennego „must have” – golfów i swetrów z wełną merino. Dodatkowo, bogata oferta odzieży wierzchniej – ciepłe kurtki i płaszcze oraz rozbudowana oferta akcesoriów, które uzupełnią męskie stylizacje.
Kolekcja i kampania pełne nowoczesności
Vistula pokazuje w swoich projektach, że elegancja to nie nudna rutyna. Wybierając nowoczesne tkaniny, kroje i kolory zachęca do tworzenia własnego, niepowtarzalnego stylu. Marka zmienia się zarówno pod względem produktu, jak i materiałów promujących kolekcję. W video użyto technologii 3d wspomaganej przez algorytmy AI, co pozwoliło podkreślić rolę żywiołów, dynamikę i emocje. W tworzeniu animacji użyto tylko proceduralnych narzędzi do projektowania scen 3D, co wymagało dużo więcej pracy technicznej na początku procesu, ale dało możliwość eksperymentowania i interesujących rozwiązań wizualnych. W materiałach użyto algorytmów bazujących na sztucznej inteligencji, a współpraca z wysoko specjalizowanymi twórcami z ABRA pozwoliła na pokazanie innowacyjności marki i jej nowoczesnego oblicza.
Rafał Jonkisz – entuzjasta gimnastyki i akrobatyki artystycznej, podróżnik po egzotycznych krajach i zwolennik zdrowego trybu życia, który pokazuje swoje hobby ponad 300 tysiącom obserwatorów na Instagramie. Rafał to człowiek, który ceni sobie wolność – w życiu i w modzie.
Rafał Rulski – polski mistrz wyścigów samochodowych, który od 2018 roku uczy innych jak lepiej jeździć i tworzy symulatory do simracingu. Swoją pracą pokazuje, że świat realny i wirtualny są ze sobą ściśle związane, a nowoczesny człowiek może korzystać z obu dzięki zaawansowanym technologiom.