Nieważne opinie innych ludzi, ważne jest twoje samopoczucie – Generacja Silversów

Bohaterowie najnowszej kampanii MODIVO twierdzą, że moim głównym zainteresowaniem jest życie. Jako kluczowe elementy udanego i satysfakcjonującego życia podkreślają realizowanie marzeń, czerpanie radości z codzienności i szacunek dla różnorodności. Nie obawiają się już niczego dzisiaj, a jednocześnie mają otwarte możliwości. Ta kampania została stworzona jako wyraz indywidualnego wyrażania siebie, niezależnie od jakichkolwiek ograniczeń, włącznie z tym, jak będą nas postrzegać inni. Jej celem jest uczczenie istoty życia we wszystkich jego barwach.

Kampania przedstawia zwyczajnych ludzi, którzy posiadają niezwykłą osobowość i perspektywę na świat. Bez względu na to, co ludzie powiedzą, gwiazdy kampanii mają jedno motto: ważne jest, aby czuć się dobrze ze sobą. Żyją zgodnie z tą zasadą, czerpiąc z życia pełnymi garściami i realizując swoje marzenia. Jednym z wyjątkowych przedstawicieli generacji Silversów jest DJ Wika, uznana djka, która posiada wieloletnie doświadczenie, jest główną gwiazdą wielu muzycznych festiwali i występuje w najnowszym dokumencie „Vika!” w reżyserii Agnieszki Zwiefki. Jej energia, charyzma i nieustający apetyt na życie mogą zainspirować wiele pokoleń. Podobnie Ania, która od lat gra w serialach i filmach, pasjonuje się czytaniem i regularnie uprawia gimnastykę, oraz Barbara, miłośniczka psów, zapalona podróżniczka, aktorka filmowa i zaangażowana w amatorskie teatry. Maciej, aktor i model, który jest również twórcą pierwszej solankowej tężni na świecie, może pochwalić się swoją siłą ducha. Jakie mają plany na przyszłość? Po prostu żyć, kochać, bawić się i doświadczać. Wszystko w swoim własnym stylu i według własnych zasad.

Sesja fotograficzna i wideo, które zostały stworzone w ramach kampanii MODIVO, mają na celu podkreślenie wartości, które są bliskie polskiej marce multibrandowej. Kampania skupia się na wyrażaniu siebie i tworzeniu własnej autentycznej wersji samego siebie, niezależnie od cudzych ambicji czy poglądów. Ważne jest także szacunek dla siebie i pielęgnowanie wewnętrznego dziecka. Bohaterami kampanii są świadomie przedstawiciele Generacji Silversów, którzy często są poddawani sztywnym normom dotyczącym zachowania, ubioru i stylu życia w naszej kulturze. Jednak bohaterowie kampanii przełamują te szkodliwe stereotypy, udowadniając, że cechy takie jak radość, pasja do życia, energia i dobry humor są absolutnie ponadczasowe.

Kampania jest wypełniona energicznymi stylizacjami, które doskonale harmonizują z charyzmatycznymi postaciami i żywymi kolorami w tle. DJ Wika prezentuje najwyższy poziom witalności, pozując w pastelowej kurtce Femi Stories, cekinowych spodniach od duńskiej marki Rotate i pasujących do zestawu lawendowych półbutach z paskiem od Karino. Ania emanuje retro stylem, nosząc trawiasto-zieloną marynarkę Gestuz, sweter w paski marki Levi’s i intensywnie czerwoną spódnicę Birgitte Herskind. Basia prezentuje ponadczasowe podejście do codziennego, swobodnego looku, zestawiając błękitną kurtkę bomber Tommy Jeans, cytrynowy sweter Polo Ralph Lauren, rubinowe spodnie Kontatto i kwiecistą apaszkę Ralph Lauren. Maciej preferuje nowoczesne stylizacje inspirowane streetwearem, dlatego pozuje w lawendowej koszuli w paski marki Dickies z krótkim rękawem i supermodnych, białych sneakersach New Balance. W innej stylizacji prezentuje połączenie casualowego looku z modą uliczną, nosząc kanarkową kurtkę bomber varsity Tommy Hilfiger, dopasowane longsleeve adidas w butelkowym odcieniu i modny kapelusz typu bucket hat w kratkę.

Bohaterowie sesji są obecni w filmie „VIKA!” z reżyserią Agnieszki Zwiefki, który będzie prezentowany podczas festiwalu Millenium Docs Against Gravity. Festiwal odbędzie się w dniach 11-21 maja w Warszawie oraz siedmiu innych miastach w Polsce.

SZTUKA I MODA POLECA