W najnowszej kampanii na Święta 2023 marka GUESS wyrusza w rejs wzdłuż bajecznego wybrzeża Bagni Alpemare, w Forte dei Marmi we Włoszech. Na pokładzie znajdują się włoski piosenkarz Matteo Bocelli oraz pochodząca z Albanii modelka i piosenkarka, Oriola Marashi. Zdjęcia do sesji odbyły się w willi Alpebella, która obecnie należy do rodziny Bocelli. Ten nadmorski pałac na toskańskim wybrzeżu był wcześniej własnością Oliviero Campariniego, który w złotych latach „Dolce Vita” przekształcił elegancką rezydencję w jednej z najsłynniejszych klubów nocnych we Włoszech. W przeszłości to wspaniałe miejsce gościło mnóstwo gwiazd i celebrytów, takich jak Paola di Liège (królowa Belgii), Domenico Modugno i Charlie Chaplin, a dziś stanowi idealne tło dla kampanii marki GUESS na Święta 2023.
Najnowsza kampania marki GUESS została zrealizowana przez słynny ukraiński duet fotografek – Vicoolyi i Saidy, pod nadzorem artystycznym GUESS Chief Creative Officer – Paula Marciano. Kolekcja przenosi nas do magicznego świata VIP-ów, pełnego blasku i przepychu. W kampanii możemy zobaczyć, jak modelki ukrywają się przed słońcem w przepięknej włoskiej willi, wybierają się na wycieczkę stylowym kabrioletem i spędzają czas w otoczeniu prywatnych odrzutowców oraz luksusowych jachtów.
„Od wielu lat mam bardzo bliskie relacje z rodziną Bocelli, dlatego możliwość zrealizowania kampanii w Villa Alpebella była dla mnie absolutnym zaszczytem” – mówi Paul Marciano. „Znam Matteo od kiedy był jeszcze dzieckiem i jestem zachwycony obserwując, jak daleko zaszedł, spełniając swoje marzenie o zdobyciu międzynarodowej sławy. To bardzo ekscytujący okres w jego karierze i cieszę się jego sukcesem. Matteo i Oriola są olśniewający, doskonale się uzupełniają, a Vicoolya i Saida świetnie uchwyciły silny, ikoniczny i nostalgiczny nastrój GUESS Holiday. Dzięki swojej historii i pięknej scenerii – willa i miejscowość Forte dei Marmi były idealnym tłem do przedstawienia nowej kolekcji” – dodaje Marciano.
Kolekcja GUESS Holiday doskonale oddaje wyrafinowany charakter, łącząc w sobie elementy stylu retro z nowoczesnym duchem marki. W kolekcji znajdziemy sukienki w kształcie klepsydry, eleganckie garnitury, spodnie, komplety i dodatki. Czarno-białe zdjęcia kampanii przywołują romantyczną atmosferę Włoskiej Riwiery.
„To jeden z najbardziej ekscytujących okresów mojego życia” – komentuje Matteo. „Od wydania mojego debiutanckiego albumu, przez trasę koncertową i dzielenie się moją muzyką z fanami na całym świecie, po możliwość wystąpienia w kampanii GUESS. To dla mnie ogromny zaszczyt. Praca z całą ekipą GUESS była świetną zabawą, a sesja zdjęciowa w miejscu, które nazywam domem, sprawiła, że było to jeszcze bardziej wyjątkowe doświadczenie”.