Kupowanie luksusowych akcesoriów od domu mody Louis Vuitton nie zawsze musi służyć zaspokojeniu naszej wewnętrznej żądzy obcowania z luksusem, ale czasem również pomocy innym, czego dowodem jest najnowsza bransoletka Silver Lockit, zaprojektowanych przez samego Virgila Abloha w ramach stałej współpracy marki z UNICEF.
Nowatorska kolekcja czerpie inspirację z początkowej współpracy Abloh w 2020 roku oraz z drugiej kolekcji srebrnych bransoletek Lockit – każda z nich ma na celu wspieranie potrzebujących dzieci poprzez partnerstwo Maison z UNICEF. Nowa bransoletka posiada tę samą estetykę i kwintesencję projektów Abloh co jej poprzednia wersja, lecz różnice są znaczne dzięki nowym materiałom i kolorom. Dostępne jako łańcuszek, kłódka lub zawieszka akcesorium Louis Vuitton występuje w wariantach – naturalnym lub czarnym tytanie, a sznurek dostępny jest w kolorach neonowo żółtym, tęczowym lub czarnym.
Kolekcja bransoletek Louis Vuitton dla UNICEF Lockit, została wprowadzona na rynek 1 kwietnia w cenie 575$ za sztukę. Zgodnie z oczekiwaniami, nowy produkt szybko się sprzedał, a niektóre kolory zostały całkowicie wyprzedane na stronie internetowej. Akcesoria z limitowanej edycji są wprowadzane na rynek co roku i do tej pory udało się zebrać ponad 18 milionów dolarów dla UNICEF.