Vistula i Warsaw Creatives pokazują, że moda i pasja idą w parze

Warsaw Creatives, renomowana agencja komunikacyjna, triumfowała w konkursie na realizację innowacyjnej aktywacji z udziałem influencerów, która miała na celu wsparcie kampanii marki Vistula AW MAN pod hasłem „Discover Yourself” (Odkryj siebie). Kampania ta skupiła się na sześciu unikalnych osobowościach, które reprezentują różnorodne grupy społeczne, profesje i pasje. Ich zadaniem było podjęcie wyzwania, spróbowanie czegoś nowego i przekroczenie własnych ograniczeń.

Kampania Vistuli o nazwie #DiscoverYourself motywuje mężczyzn do poszukiwania i rozwijania swoich pasji, ukazując, jak można realizować swoje zainteresowania w unikalnym stylu i jak moda jest obecna w codziennym życiu. Misją agencji było stworzenie aktywacji, która umożliwi dotarcie do młodszej grupy odbiorców, rozszerzając tym samym grupę docelową zgodnie ze strategią marki Vistula, i opowiedzieć o kluczowych elementach kampanii w nowy i nieoczekiwany sposób.

„- Udało się tego dokonać dzięki kreatywnemu pomysłowi i świetnemu doborowi influencerów, którzy ze swoimi wyjątkowymi pasjami, pozytywną energią i radością z życia najlepiej pokazują przekaz naszej kampanii – w pasji najważniejsze jest podejmowanie nowych wyzwań i przekraczanie własnych granic, ale zawsze w zgodzie ze sobą. Taka jest też marka Vistula.” – mówi Jagoda Bugaj – dyrektor marketingu marki Vistula.

Zaproszono sześciu wyjątkowych mężczyzn do podjęcia wyzwania i spróbowania czegoś, czego nigdy wcześniej nie doświadczyli, mimo że mogło się wydawać, że już nic nie jest w stanie ich zaskoczyć. Dzięki współpracy z Warsaw Creatives i marką Vistula, influencerzy mieli okazję doświadczyć niesamowitej przygody – akrobatycznego lotu samolotem z prędkością przekraczającą 300 km/h pod czujnym okiem mistrza świata w akrobatyce lotniczej, Macieja Pospieszyńskiego. Wśród uczestników znaleźli się: ambasador kampanii Vistuli, akrobata i skydiver Rafał Jonkisz oraz influencerzy Victor Borsuk, Artur Golec, Krzy Krzysztof, Piotr Skowyrski i Paweł Marciocha.

Wybór influencerów do udziału w kampanii nie był dziełem przypadku. Marka Vistula od dawna promuje ideę poszukiwania wolności i niezależności, przekraczania własnych ograniczeń i łamania schematów. Mężczyzna Vistula to osoba, która wie, czego chce i odważnie dąży do celu – tak samo jak wszyscy influencerzy zaproszeni do udziału w akcji. Mimo różnic w pochodzeniu, łączy ich odwaga i ciekawość świata.

“Czujemy się wyróżnieni, że to my mogliśmy realizować tę kampanię i że klient zaufał naszym niestandardowym pomysłom. Tym bardziej, że główne przesłanie kampanii jest o odwadze i poszukiwaniu nowych i nieoczywistych form, więc mogliśmy dać się nieco ponieść fantazji. “ – mówi Patricia Smoleń – Influencer Marketing & Relations Director. 

SZTUKA I MODA POLECA